„Password 2016“: 18 įdomiausių rinkodaros projektų

Efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurse komisija septyniose skirtingose kategorijose išrinko 18 finalininkų. Jie savo kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2016 m.“, iš kurių bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš pastarųjų – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Šiemetiniame konkurse iš viso sulaukta 44 paraiškų. Daugiausia dalyvių savo geriausius metų darbus teikė į Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros kampanijos kategoriją – čia sulaukta 9 paraiškų, iš jų į finalininkus pateko 4 stipriausi rinkodaros projektai.

Tarp paraiškų teikėjų – ir didžiosios bendrovės, ir maži rinkos dalyviai. Rita Jermakaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“, „Password“ konferencijos rėmėjos, vadovė, pasidžiaugia, jog paraiškų šiemet bemaž tiek, kiek pernai.

„Konkursas įdomus ir svarbus rinkai. Klientai vis labiau suvokia, jog tai ne grožio, o efektyvumo konkursas, tad paraiškose aiškiau formuluoja tikslus ir pasiekimus. Ypatingai tai matyti įmonių paraiškose, kurios jau ne pirmi metai dalyvauja konkurse. Žinoma, deja, yra ir abejotinų paraiškų, gal atskirais atvejais pritrūksta žinių, detalumo, nuoseklumo, platesnio požiūrio“, – mini p. Jermakaitė.
Plačiau: http://vz.lt/vadyba/rinkodara/2016/03/02/password-2016-18-idomiausiu-rinkodaros-projektu#ixzz43cmGasj1

Grįžti į visas naujienas