Tyrimai

Tyrimai

Medijos planavimas prasideda nuo tyrimo, kurį atlikę konsultuojame savo partnerius ir pateikiame individualias įžvalgas.

Duomenų monitoringas ir analizė

Didžiuliai duomenų kiekiai yra beverčiai iki akimirkos, kai jie perprantami, adporojami ir interpretuojami. Mūsų įžvalgos yra pagrindas priimti efektyvios komunikacijos sprendimus.

Ekonometrija

Vis sudėtingesnėje ir konkurencingesnėje rinkoje komunikacijos grąža turi būti tiksliai apskaičiuota. Todėl įvertiname konkurentų, produktų, kainos, medijos kanalų, verslo srities, politinių aktualijų ir netgi oro sąlygų įtaką mūsų partnerių verslui.

Procesai

Strategija

Dėl išskirtinių įrankių ir mūsų ekspertų patirties, gerai pažįstame vartotojus. Todėl mūsų komunikacijos planai optimizuoti siekti tikslo. Nekuriame šablonų, nes į užduotį žvelgiame plačiai. Taip plačiai, kad sprendžiame ne vienkartines kampanijų, o viso verslo problemas.

Medijos auditas

Kruopščiai apžvelgti atliktus komunikacijos žingsnius ir išsiaiškinti, kokį rezultatą jie atnešė, yra pirmas žingsnis iki kito sėkmingo projekto. Galime atlikti auditą, net jeigu dar neesate mūsų partneris.

Medijos planavimas ir pirkimas

Būdami didžiausi, užsitikriname geriausias sąlygas pirkti ir planuoti medijos kanalus. Tam naudojame efektyvumo įrankius ir inovatyius pirkimo būdus.

Rezultatai

Socialinė medija

Socialinės medijos tendencijos ir toliau demonstruoja visam komunikacijos pasauliui, kad dėmesys nėra „perkamas“, jis – „uždirbamas“. Esame tie, kurie su entuziazmu išbando naujausias skaitmenines galimybes.

Turinio rinkodara

Kai vartotojai tampa vis atsparesni reklamai, prekės ženklai turi rasti naujų būdų, kaip ją pateikti. Mes padedam kurti įtraukiantį turinį, kuris būtų suvokiamas ne kaip reklama, o kaip pridėtinė vertė.

Skaitmeninės inovacijos

Per pastarąjį dešimtmetį dauguma pasaulinių inovacijų įvyko ir tebevyksta skaitmeninėje erdvėje. Aktyviai sekdami šiuos procesus, savo klientams galime pasiūlyti šviežiausias idėjas ir jų įgyvendinimą.

BTL sprendimai

Pasinaudodami didele savo patirtimi, vartotojus galime nustebinti, pasiekdami juos netikėtomis, alternatyviomis komunikacijos formomis.

Mokama paieška

Investuodami į komandos narius, kurie specializijuojasi būtent šioje paslaugos kategorijoje, ir technologijas, PPC (Pay Per Click) srityje galime sukurti tokius sprendimus, kurie klientams neštų didžiausią grąžą.