Elektroninio verslo sprendimo diegimas UAB „OPEN AGENCY”

UAB „OPEN AGENCY“ įgyvendina ES struktūrinėmis lėšomis finansuojamą projektą Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0238 „Elektroninio verslo sprendimo diegimas UAB „OPEN AGENCY“.  Bendra projekto vertė – 39.461,20 Eur. Iš  Regioninės plėtros fondo teiktas finansavimas 19.730,60 Eur sumai. Iš projekto lėšų įmonė planuoja įsigyti  programinę įrangą, atlikti verslo valdymo sistemos diegimo, adaptavimo įmonės veiklai darbus. Siekiant optimizuoti įmonės veiklą,  UAB…

Skaityti daugiau

„Password 2016“: 18 įdomiausių rinkodaros projektų

Efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurse komisija septyniose skirtingose kategorijose išrinko 18 finalininkų. Jie savo kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2016 m.“, iš kurių bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš pastarųjų – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu. Šiemetiniame konkurse iš viso sulaukta 44 paraiškų. Daugiausia dalyvių savo geriausius metų darbus teikė į Efektyviausios įvaizdinės…

Skaityti daugiau

Žiniasklaidos planuotojų rankose – nauji tarptautiniai klientai

Didieji tarptautiniai prekių ženklai renkasi naujus žiniasklaidos planavimo partnerius. „Unilever“, dirbusi su PHD agentūra, nuo ateinančių metų Lietuvoje dirbs su „Mindshare“. „Johnson & Johnson“ iš žiniasklaidos planavimo agentūros „Mindshare“ nuo kitų metų pereina į „Open Agency“ („Open Initiative“) rankas. „Beiersdorf“, pastaruosius metus bendradarbiavęs su „Carat“, nuo 2016 m. dirbs su OMD.

Skaityti daugiau

Lietuvoje „L’Oreal“ bendradarbiaus su „Open Agency“

Baigėsi 4 mėnesius trukęs „L’Oreal“ konkursas, kuriame kosmetikos gamintoja rinkosi žiniasklaidos planavimo agentūrą Baltijos šalyse. Lietuvoje sėkmė lydėjo žiniasklaidos planavimo bendrovę „Open Initiative“ (UAB „Open Agency“). Estijoje ir Latvijoje buvo pasirinkta „Inspired UM“ („Inspired Communications“). VŽ žiniomis, konkurse taip pat dalyvavo „Mindshare“ (pastaruosius metus su „L’Oreal“ prekės ženklu dirbusi agentūra), OMD, „Vizeum“. Rinkos dalyvių vertinimu,…

Skaityti daugiau

Reklamos rinką kilstels prekybininkai

Didesnė dalis reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūrų pernai skaičiavo didesnes pajamas – bendras rinkos augimas 2014 m., palyginti su ankstesniais, siekė beveik 7%. Rinka nuosekliai auga, o stipresnį impulsą ir labiau išjudinti visą reklamos sektorių galėtų laukiami prekybininkų žingsniai, pirmiausia „Lidl“ atėjimas. Didžiausius pardavimus 2014 m. sektoriuje skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“ – palyginti…

Skaityti daugiau